Właścicielem i administratorem sklepu www.oficynaperyferie.pl jest:

Oficyna Peryferie Michał Chojecki,
ul. Stalowa 3/50,
03-425 Warszawa,
NIP 8221979096,
REGON 36409197.

1. Warunki ogólne

Przedmiotem działalności sklepu internetowego www.oficynaperyferie.pl jest sprzedaż detaliczna produktów stanowiących własność Oficyny Peryferie.

Oferta zamieszczona na stronie internetowej sklepu ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

2. Zamówienie

Zamówienia dokonuje się poprzez wypełnienie formularza zakupu online za pośrednictwem sklepu internetowego www.oficynaperyferie.pl

Kupujący ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wypełnienie formularza zakupu i prawdziwość danych w nim zawartych.

Prawidłowe wypełnienie formularza zakupu jest równoznaczne z zawarciem pomiędzy Oficyną Peryferie a Kupującym umowy sprzedaży.

Udostępniane przez Kupującego w formularzu dane osobowe przetwarzane będą wyłącznie przez Oficynę Peryferie, w celu realizacji zamówień w sklepie internetowym www.oficynaperyferie.pl. Dane te chronione są zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. Nr 133, poz. 883).

3. Płatności

Wszystkie ceny podane na stronie sklepu internetowego www.oficynaperyferie.pl wyrażone są w złotych polskich i nie zawierają podatku VAT na podstawie podmiotowego zwolnienia z VAT art. 113 ust. 1 i 9 Ustawy o VAT.

Rozliczenia transakcji przeprowadzane są za pośrednictwem Płatności Internetowych PayU (www.payu.pl) i DotPay (dotpay.pl)

4. Dostawa

Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem:

Poczty Polskiej (przesyłka polecona priorytetowa)

Poczkomatów Inpost

Kiosków RUCH (Paczka w RUCHU)

Firmy kurierskiej

Towar wysyłany jest w ciągu maksymalnie pięciu dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty.

Czas realizacji dostawy jest uzależniony od wybranej formy dostawy. Oficyna Peryferie nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z winy operatora pocztowego.

Koszt przesyłki kalkulowany jest automatycznie na podstawie wagi zakupionych produktów oraz wybranej formy dostawy.

Zasady dostawy towaru poza granice Polski zostaną uzgodnione indywidualnie. Zainteresowanych prosimy o kontakt mailowy pod adresem sklep@oficynaperyferie.pl

5. Zwroty i reklamacje

W wypadku gdy opakowanie dostarczonej przesyłki z zamówionym towarem nosi znamiona uszkodzenia, należy w obecności pracownika firmy dostarczającej przesyłkę sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.

Kupujący ma prawo zrezygnować z dokonanego zakupu bez podania przyczyny, jeżeli w ciągu 10 dni roboczych od daty otrzymania towaru, dokona jego zwrotu, ponosząc całkowite koszty przesyłki. Należy wówczas wraz z przesyłką podać dane do przelewu zwrotu kosztów zakupu. W wypadku gdy towar zostanie odesłany w określonym powyżej terminie i nie będzie on nosić widocznych śladów użytkowania, Oficyna Peryferie zwraca koszty zakupu towaru Kupującemu w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

W wypadku stwierdzenia wad fabrycznych otrzymanego towaru Klient ma prawo do jego reklamacji w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania towaru.

Reklamacji prosimy dokonywać drogą mailową pod adresem sklep@oficynaperyferie.pl, a po ich rozpatrzeniu, wadliwy towar przesyłać drogą pocztową.

Oficyna Peryferie ponosi koszty wymiany towaru na pozbawiony wad i dokonuje tego w ciągu w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

W opisanych powyżej przypadkach towar należy odesłać wyłącznie na adres:

Oficyna Peryferie Michał Chojecki
ul. Stalowa 3/50
03-425 Warszawa

W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt mailowy pod adresem sklep@oficynaperyferie.pl.

Postaramy się możliwie szybko rozwiązać wszystkie problemy, jakie mogą wyniknąć w trakcie zakupów w naszym sklepie.